Jumaat, 20 Februari 2009

My New Laptop...tx2520AU

Alhamdulillah.. sampai juga hajat aku nak beli laptop baru ni.. HP Pavillion tx2520AU.. HD:160GB, RAM:4G, Berat: 2Kg, Saiz: A4 paper...


Yang bestnya ada touch screen, blh lipat macam buku. So senang r kalau nak baca soft copy textbook...

Screen dia boleh gerak2 lagi.. so senang r kalau nak nonton dr atas katil.. Siap ada remote control lagi.. hehe best2..



Aku beli laptop ni harganya RM2999, kat low yat. Dia kasi gift external HD 160G dan Hp mouse seperti kat atas ni dan ladi satu beg laptop r...


Beg galas laptop Hp ni harga dia RM170, tapi dia jual murah sebab aku beli laptop ni.. Aku beli dengan harga RM90, ehm lumayan besar gak.. boleh buat travelling beg skali...

Ehm.. bukak sem ni kena ikat perut r jawabnya... huhu elaun habis kat sini jer, tu pun aku bodek emak aku separuh... Tapi bagus gak, dekat sebulan duk rumah ni.. makan tido je, BBSC (berat badan selepas cuti) naik r!!! aku rasa dekat 5 kilo gak.. hehe.

InsyaAllah isnin ni (23feb09) aku balik jakarta, kelas start 2 mac... saje balik awal sebab rindu cewek-cewek jakarta.. huhu... Family aku nak jalan2 jakarta, so kena blk awal seminggu r... oklah, aku nak layan laptop baru, banyak lagi tak setup....

3 ulasan:

  1. Wea,sure Ama tak tido malam ni,. dok belek, notebook tu,.. best kan notebook ni, feature yg menarik dan design yg cun apa lagi kira semua best la,

    Anyway congratulation sebab pengguna yg bagus pada notebook lamer tu emm 5 tahun kan, harap2 notebokk ni leh cover 10 tahun lagi kot

    Beg dia tu cun la,.. rugi lak abg tak order beg tu sekali, tak pe takde rezeki lain kali

    /kajang

    BalasPadam
  2. wahh laptop baru yg cool~

    paling suke bole lipat tu..huhu

    BalasPadam
  3. cantiknye laptop.
    nak comment gak sbb faiz da tunjuk. huhu

    BalasPadam