Jumaat, 30 Oktober 2009

Selamat Berwisuda teman-teman...



Alhamdulillah......
akhirnya setelah 4 tahun bertungkus lumus stdy teori, insyaAllah besok (31okt 2009) semua angkatan 05 ukrida akan berwisuda (konvo).. Congratulations buat sahabat2 seangkatan semua.. kita telah berjaya melewati satu fase yg agak panjang selama 4 tahun ini...

Bila dikenang-kenang... rasa sangat cepat lak.. lepas ni dah kena masuk stase Koas yg aku pun tak tahu di mana lg.. risau gak dibuatnya.. Masing-masing kena bawa diri, survive dan pandai-pandai mencari ilmu sebanyak mungkin.. Semua tergantung kepada diri kita! Aku sangat2 berharap agar kita semua sama2 saling membantu walaupun kita berjauhan dan berlainan stase... Mari kita kongsi pengalaman dan cerita di tempat masing2 dgn sahabat2 yg lain.. Sekarang terserah pada kita untuk membuktikan bila pulang Malaysia nanti; lulusan Ukrida tidak kalah jauh dgn universiti yg lain... malah mungkin lebih hebat lagi!! Insyaallah..



Buat teman2 seangkatan 05 yg aku cintai... aku nak ucap jutaan terima kasih pada korang semua kerana selama ini telah banyak membantu aku... begitu juga kalau ada salah dan silap, terasa hati, terlepas kata, terlebih bicara... mohon dimaafkan. Jangan lupa utk saling mendoakan.. teruskan contact dan komunikasi... InsyaAllah sama-sama kita masuk Koas.. dan sama-sama juga kita pulang dgn membawa seribu satu pengalaman dan kenangan.. ayuh kita buktikan yg kita akan berusaha utk menjadi doktor yg terbaik dan bertaqwa... amin..

sekali lagi.. tahniah dan selamat berwisuda...

3 ulasan:

  1. kepada ama,tahniah semoga berjaya dunia akhirat.Bapak,mama,acik,eyka n bibik doakan dari jauh....Maaf tidak dpt hadir ke kovo ama...Mama pegi indo 08/12/2009 nie..Acik pg padang 10/11/2009,Doa acik berjaya dalam misi tue..Teruskan bt yang tbaik utk diri ama..

    BalasPadam
  2. salam to bro akmal..
    tahniah!!!ayuh kita buktikan yg kita akn berusaha utk jadi doktor yg terbaik dan bertaqwa!
    moga hari2 mendtg akn terus lebih baik=)
    Kami doakan kjyaan abg2 n kakak2 semua=)

    BalasPadam
  3. Puwakarta kat mana? Serius xtau.,Huhu
    Sabar la.,Ade hikmah tersembunyi bro.,
    All the best.,InsyaAllah.,

    BalasPadam