Khamis, 9 April 2009

Update blog dari Kuta Beach Bali...

Salam semua..
Dah penat turun naik tample, pastu round bali naik motor, then aku singgah jap warnet kat sini. Saja nak tahu perkembangan kabinet baru DS Najib... ternyata tiada yg blh diharapkan, sebab masih byk muka2 lama.. apapun utk berlaku adil, kita bagi perluang kepada kabinet baru ini...

Aku nak cerita pasal percutian kami di Bali.. hari ini baru hari pertama, dah byk tempat kitorang pergi... turun naik tample menyaksikan keunikan masyarakat bali.. Apa yg blh aku katakan.. masyarakat sini sangat religious!!! mereka sangat mengamalkan agama mereka, dari anak kecil sampai lah org dewasa.. semua tekun dan seolah2 berbangga menunjukan dan mengamalkan agama hindu mereka.. Sangat3 kagum!!

Tapi sangat3 sedih gak, sebab mereka tidak mengenali Tuhan mereka yg sebenar; Allah swt. Tuhan sekalian langit dan bumi; yg maha kuasa atas segala sesuatu.. Moga sinar islam dapat dikembangkan di sini.. Ada banyak gambar yg best2 dan menarik yg aku nak kongsikan dengan korang, tapi susahlah nak upload kat warnet ni.. nanti lah bila pulang jakarta aku uploadkan...

Banyak tempat dan pantai2 menarik kat sini... huhu baru hari pertama, banyak duit dah nak abis!! huhu.. besok kitorang nak jalan2 di pantai2 dan pulau lak... tgk r, kalau sempat aku cerita lagi kat blog ni... nak balik dah ni. besok pagi2 bas dah tunggu for next trip!.

k doakan kami sehat dan kuat iman ek.. hehe bukannya apa banyak sangat penyuci mata kat sini... huhu. K take care semua.

Salam rindu dari Pantai Kuta, Bali.. 10.50p.m wib

1 ulasan: