Selasa, 14 April 2009

Ready for the next trip!!!

Alhamdulillah setelah 6 hari 5 malam liburan di Bali, kami selamat sampai ke jakarta dengan seribu satu kenangan pahit dan manis.. Boleh dikatakan lebih separuh tempat wisata di Bali kitorang pergi.. Badan dah penat, poket dah kering...

InsyaAllah nanti aku upload gambar n cerita trip kami kat sana dalam blog ini. Sekarang aku nak curhat ataupun meluahkan isi hati yang sangat2 risau for our next trip... hehe EXAM!!!. Internal medicine n opthalmology, 22 & 23 april 09.. Banyak benda tak baca and cover lagi.. Macam tak sempat je rasanya.. engine kereta dah sejuk lah, dek kerana angin pantai Kuta yg nyaman, nak panaskan balik punya lah lambat.. minyak kereta pula dah kering dan menyuap disinari cahaya sang suria di Bali.. hehe. So aku kena isi minyak dan panaskan engine cepat2, selepas tu terus masuk gear 5!...

Waktu semakin mempet, tugas dan tanggungjawab semakin banyak, semangat semakin menurun, ehm macam mana r ek... " Ya Allah berilah kekuatan kepada aku utk belajar sungguh2 demi mencapai cita-cita aku menjadi seorang manusia yg bermanfaat utk banyak org...". Mohon doanya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan