Rabu, 8 April 2009

Kemenangan dari Allah di dua Bukit....

Alhamdulillah segala usaha dan penat lelah akhirnya dibalas dengan kemenangan oleh Allah. Kemenangan yg pastinya menjadi bukti yg rakyat Perak tidak menyokong rampasan kuasa dan cara kerajaan yg lama dijatuhkan!!. Aku sebagai org Perak masih menganggap MB negeri aku adalah Ir Nizar...

Penderhaka.. Boneka... Pertualang... katalah apa yg korang semua nak kata, aku yakin dan berani bertanggungjawab jika Allah tanya aku nanti kenapa aku sokong dia... Jawapannya korang tanyalah rakyat Bukit Gantang khususnya...

Tiada siapa yg kenal dan tahu siapa dia Ir Nizar sebelum dia jadi MB; tetapi Allah pilih dia jadi MB dalam keadaan parti dia minoriti dalam kerajaan Perak. Allah beri ujian dan cobaan selama 11 bulan beliau menjadi MB Perak... Dan selama itulah aku mula mengenali dan mengikuti perkembangan MB ini dengan lebih dekat... Pendek kata aku yakin dengan apa yg aku lihat dan rasa; aku sedia dipertanggungjawabkan di atas keyakinan aku itu!.

Nah DS Nizar, sekali lagi Allah beri kemenangan.. teruskan berjuang.. selagi anda membela islam dan rakyat, selagi itu kami akan menyokong anda. Tapi awas! kami juga akan menjatuhkan anda jika tujuan dan niat anda sudah menyeleweng... Moga Allah bimbing dan tuntun DS dalam menunaikan amanah yg di beri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan