Rabu, 16 September 2009

Setelah 4 tahun memori KMB terungkap kembali...

Sedar tak sedar dah lebih 4 tahun kita semua membawa haluan masing-masing demi mengejar cita-cita dan masa depan... yang pasti ukhuwah dan persahabatan yang terjalin tidak akan hilang begitu sahaja.. huhu tetiba lak aku teringan dengan member2 KMB especially my classmates M03B.. Korang semua sangat best!!

Bila kita semua nak buat reunion ni? ada sapa2 yg nak kawin dalam masa terdekat ni ke?? hehe... Yang penting jangan lupa jemput aku dah r....

Indahnya persahabatan jika ukhuwah yg terjalin dapat terus dikekalkan.. jarak, sempadan dan lautan tidak mampu memisahkan kenangan pahit manis yg terbina.. Sahabat2ku M03B... kita sama2 bertebaran di bumi Allah ini demi menuntut ilmu sebanyak mungkin, ayuh sama2 kita buktikan dan tunaikan amanah yg diberikan untuk menjadi doktor yg terbaik dan bermanfaat buat semua orang... aku harap nanti bila kita semuanya dah pulang ke Malaysia... kita sama2 dapat saling bantu membantu demi agama bangsa dan negara...

Ini IRP Group aku.. sama2 berjuang demi exam IB!! huhu aku n afiq lah yg paling malas... nasib baik yg lain rajin2.. hehe...

Yg bro sorang ni lak deskmate aku.. aman akbar.. hehe member aku bertikam lidah!! sedikit sebanyak mempengaruhi aku utk sering bertanya.. walaupun soalan2 yg aneh! k aman aku tak nak kalah dgn ko!! walaupun masa main chess aku sering kalah .. hehe



Lecturers KMB yg sangat best.. terima kasih atas segala tunjuk ajar dan bimbingan cikgu semua... Moga Allah bimbing dan tuntun cikgu utk terus berusaha dalam rangka melahirkan lebih ramai doktor2 dan engineer yg berTAQWA...




Yang di atas ni lak.. mujahid mujahidah KMB.. terjun di medan dakwah demi membantu agama Allah.. teruskan berjalan di bumi Allah ini.. langkah demi langkah demi agama tercinta.. (naqib n naqibah KMB)



Hehe ni semua member Kelab astronomi KMB.. Aku jadi S/U je masa tu..



Terakhir member2 blok B yang sangat best.. rindu r kat korang semua.. Moga Allah pertemukan kita semua di satu masa nanti dengan tanggungjawab dan kejayaan .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan